Wat gebeurt er met een verzonden sms wat niet ontvangen kan worden doordat het 'postvak in' vol is?

Wordt dat bij het leegmaken van het postvak alsnog ontvangen.
Vreemd genoeg was er wel een reeds opengemaakt smsje ineens als ongelezen aangemerkt. Hoe kan dat? En wat er aan te doen?

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Op het moment dat je Postvak IN vol is komt het SMS'je bij jou wel binnen via het netwerk maar dit kan niet opgeslagen worden. Dit betekend dat zelfs als jij hierna een sms verwijderd, de nieuwe sms niet zal binnen komen.

Een gelezen SMS welke plotseling als ongelezen wordt aangemerkt zou zomaar kunnen. Dit kan een software fout zijn of u heeft snel een sms gelezen en weer weg geklikt waardoor de SMS nooit als 'gelezen' is gemarkeerd. Dit is niet schadelijk en zal bij de meeste wel een keer voorkomen. Mocht het probleem voor langere tijd aanhouden kunt u uw provider bellen of kijken in de handleiding van de betreffende telefoon.