hoe komt het dat mijn iPhone niet meer oplaadt?

Mijn iPhone laadt niet meer op, als ik hem in de oplader doe krijg ik (zie foto). Ik heb al meerdere opladers geprobeerd. Ik denk dat het vochtschade is. Heeft het zin om een paar dagen te wachten en te laten drogen? of moet ik hem meteen laten repareren, ik ga namelijk over twee weken op vakantie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer hem eens in de aan de computer te verbinden. Dan laad hij ook op. Als dat niet werkt ligt het waarschijnlijk aan de binnen kant van je iphone ja.

Antwoorden (3)

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het lijkt mij verstandig om de iPhone eerst goed te laten drogen en het dan nog eens te proberen. Als dit niet werkt zou ik naar de winkel gaan zodat hun hem kunnen repareren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even een nacht in een bakkie met droge rijst om vocht te onttrekken. Wat ook vaak helpt is de aansluiting schoon te blazen met een spuitbus met lucht of een compressor, gaat namelijk vaak stof inzitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je snoertje van je oplader of je stekker van je lader kapot zijn.