Hoe stel ik batterij percentage en wave achtergrond in op mijn Sony Xperia S?

Hallo,
Ik wil graag boven in de balk langs mijn batterij het percentage van hoe vol de batterij nog is. Hoe kan ik dit instellen?
En op mijn vergrendel scherm heb ik een andere achtergrond als op mijn homescreen. Op mijn homescreen heb ik een bewegende wave. Hoe zou ik deze bewegende wave ook kunnen instellen als achtergrond bij mijn vergrendelscherm?
Ik heb android 4.0.4

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes Ricardo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een batterijpercentage in je statusbar kan gemakkelijk met een willekeurige applicatie uit de Play Store, zoals Gauge Battery Widget van Tomas Hubalek.

Over de LWP (living wallpaper): het kan zijn dat jouw telefoon geen bewegende achtergronden op het lockscreen ondersteund. Je kunt in je instellingen even zoeken in de weergave-instellingen: misschien kan je ergens aangeven dat het lockscreen dezelfde achtergrond moet gebruiken als de homescreens.