Hoe kan ik automatisch een woord aanvullen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het gaat om de Samsung Galaxy S3 (zie afbeelding), ik wil graag zodra ik de letter B type, het woord 'Brand' al in beeld komt te staan; als ik dan spatie doe, staat dat woord er al.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ik heb de S3 mini en soms heb ik na 1 letter al het gewenste woord, maar soms moet ik 2 of meer letters intikken eer het gewenste woord te voorschijn komt. Dan is het gewoon op dat woord tikken en het staat in je tekst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij gebeurt dat dus niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het gevonden: via de instellingen op taal en invoer klikken dan heb je staan standaard en onder Google spraakgestuurd staat er samsung toetsen op dat tandwiel klikken dat ernaast staat
En dan voorspellende tekst aanzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik gedaan, maar woord-aanvulling komt er dan niet. Inmiddels contact gehad met Samsung, zij zeiden dat het niet meer bestaat op de S3... Kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar oke. Dank voor je hulp in ieder geval ;)