Hoe zet ik mijn backup op mijn nieuwe iPhone?

De beginstappen zijn al doorlopen, dit is namelijk al door de winkel gedaan. Maar ik had een back-up gemaakt van mijn vorige iPhone, en ik weet dus niet hoe ik die nou hier op moet zetten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nieuwe iPhone aansluiten aan pc. De iPhone vraagt je nu hoe je de iPhone wilt configureren. Je hebt hierbij de keuze uit de opties Configureer als nieuwe iPhone of zet iTunes-reservekopie terug. Kies de optie zet itunes reservekopie terug en selecteer de juiste reservekopie (de meest recente back up van uw vorige iPhone). Als het goed is heb je nu alle gegevens van je vorige iPhone op je nieuwe.

Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gedaan. Maar hij heeft niet alle gegevens terug, sterker nog bijna niks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is vreemd.Hebt u de meest recente back up genomen?Bij u vorige iPhone deed u de back up via itunes of icloud? http://mobile.macworld.nl/iPhone/34796044-handleiding-informatie-overzetten-van-je-oude-naar-je-nieuwe-iphone-.html