Met welke app kan ik via mijn iPhone mijn Android Tablet besturen?

Ik wil mijn tablet (Android 4.0) via HDMI verbinden met m'n tv, zodat ik een soort SmartTV heb. Dan zou ik graag via mijn iPhone op de bank filmpjes (YouTube ofzo) willen selecteren, en dat ie dan op de tablet komt. Een soort van Apple TV dus. Of dat ik m'n iPhone als muis kan gebruiken voor de tablet. Zijn hier apps voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Iphone als muis gaat zeker voor je pc.
Ik denk dat dit voor iphone naar tablet niet gaat.