samsung galaxy s3 batterij gaat leeg ook al staat ie vergrendeld, hoe kan dat?

Ik heb ook al gekeken of er geen apps actief zijn...

Of wanneer ik bijv. Facebook check met oplader
Dan gaat de batt nog steed leeg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook een aantal keren gehad. Om te beginnen kun je je telefoon een keer uit- en aanzetten. Dit hielp bij mij 9 van de 10 keer. Anders heb je nog de optie om je telefoon te resetten naar de fabrieksinstellingen, of om een nieuwe batterij (rond de 20 euro) te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze telefoon is minder dan 1 maand oud....
0x laten vallen, altijd 'hard case' omheen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
even terug naar de winkel anders? er zijn relatief veel klachten over de batterij van de S3...