Deze Chinese Android-smartphone komt eind mei of begin juni dit jaar op de markt, via het Nederlandse Mobifocus. Binnenkort dus al. De telefoon gaat de Nederlandse taal ondersteunen en het is de bedoeling dat hij ruim onder de 500 euro gaat kosten.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet officieel uit Oppo bevestigd. Dat Mobifocus het gaat verkopen is mooi mee genomen, maar de Nederlandse taal? Volgens mij zitten ze daar bij Oppo niet echt om te springen; niet hun hoogste prioriteit.