Wiet weet wanneer de iPad 5 en de iPad mini 2 uitkomen? En de specificaties?

Hallo,
Wie weet wanneer de iPad 5e generatie en de iPad mini 2 uitkomen?
En weten jullie misschien ook al de specificaties?
Alvast bedankt
Sam Esman

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier weet nog bijna niemand het antwoord op. Maar nu in april 2013 in Amerika de prijzen van de huidige iPad modellen zijn verlaagd, lijkt de lancering van in ieder geval de iPad 5, dichterbij te komen. Er bestaan geruchten over april en mei 2013, maar die zijn er ook over 'na de herfst 2013'.

Zelf verwacht ik dat de iPad 5 en iPad mini 2 op dezelfde dag worden aangekondigd. Het is nog even wachten op de officiële berichtgeving dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is alleen bekend bij mensen van Apple, een goed bewaard geheim dus! Zodra die meneer van Apple op het nieuws komt en zegt dit is de nieuwe iPad, pas dan weet je het zeker!Een gerucht is niet voor niets een gerucht…