Welke ipod is beter?

Ik wil graag een ipod kopen maar ik weet niet welke ipod beter is ? 1,2,3,4 enz. Ik ga hem voor alles en nog wat gebruiken voor muziek,en veel spelletjes. Ik wil ook graag op internet! Welke moet ik nemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan kun je als beste de nieuwe Ipod Touch kopen.
Op dit moment is dat de 5e Generatie.

Misschien kun je hier nog kijken welke bij je past :
http://www.apple.com/nl/ipod/compare-ipod-models/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt het best de nieuwste kopen die kan vaak namelijk alle spellen is sneller dan de andere en dus een betere keus.