waarom krijg ik de laatste update van samsung galaxy s2 niet binnen?

Iedereen heeft de samsung galaxy update al binnen (galaxy 2) en ik nog niet nou ging ik kijken om te proberen via kies te update maar dat deed hij ook niet ik kreeg dit in beeld: uw apparaat ondersteunt geen software updates via kies. met tekens er bij van: huidige firmwareversie: PDA:LPJ/PHONE:LPJ/CSC:L (XEU)

kan iemand mij helpen dit weg te krijgen zodat ik gewoon mijn update kan binnen halen.

Super bedankt alzovast.

11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De uitrol van firmwares ligt niet geheel bij de fabrikant maar ook bij de providers.
Maar dat is in uw geval niet.
Dergelijke meldingen van Kies zijn vaak te wijten door dat de firmware of van een geheel andere regio zijn of handmatig geflasht of een gemodificeerde firmware is.
in de volksmond ook wel een custom rom genoemd.

Mijn advies zal dan ook zijn, vergeet Kies
en ga eens op bezoek bij sammobile.com en zoek hier de bijpassende firmware en instaleer deze met behulp van het programma "Odin".
Alleen hiermee ben je verzekert van de jongste update.

http://www.sammobile.com/
Misschien is deze site ook wel interessant;
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/46613-howto-nederlandse-4-1-2-flashen-met-odin-custom-zonder-driehoek-root.html