Waarschijnlijk wel. Whatsapp staan in verbinding met je telefoonnummer, dus zolang je daar weer mee inlogt hoor je daar alles weer van te krijgen (had ik tenminste wel). Van sms weet ik het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra de telefoon weer contact maakt met het netwerk moet u gewoon uw smsjes weer ontvangen. Als de telefoon uit staat of "gecrasht" is wordt de inkomende data in een soort "wachtrij" gezet en zodra er weer contact is worden deze doorgezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er natuurlijk ook aan of je ooit een backup hebt gemaakt. Ik weet bijvoorbeeld dat bij een iPhone je je telefoon kan synchroniseren met je iTunes. En zo is er voor elke telefoon wel een programma. Dus als je ooit een backup hebt gemaakt is het geen probleem deze apps terug te krijgen.
Smsjes daarentegen zijn wel gebonden aan je telefoon, alleen als de telefoon gecrashed is moet deze gereset worden, dan zal alles worden verwijdert, en zullen je smsjes weg zijn.