hoe kan ik anoniem bellen meteen HTC one X?

Ik wil niet dat mijn nummer gezien wordt door de mensen die ik moet bellen, hoe kan ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

ik heb ook een HTC One X. en het volgende wat je moet doen is: ga naar instellingen. daarna scroll je naar beneden en druk je op "bellen". daarna scroll je weer een stukje naar benden en klik je op "Aanvullende instellingen". dan krijg je weer twee opties, waaruit je op "Beller-id" drukt en dan kiest welke optie je daarvan gebruiken wilt. dat zijn de opties: Netwerkstandaard ,Nummer verbergen en Nummer weergeven. en dan kies je nummer verbergen en dan zou het moeten werken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook voor het nummer #31# intikken dan bek je ook anoniem maar het nadeel is dat je dat wel altijd moet doen