Kan ik mijn iphone 4 upgrade naar 6.1.3 als mijn iphone is gejailbreakt?

Ik heb nu iOS 6.1

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe moet dat dan ?

Antwoorden (4)

volgens mij wel maar met jailbreak kun je sommige apps niet en je iphone word er ook erg sloom van
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit kan doormiddel van je iphone te koppelen aan je pc/mac en dan via itunes te updaten. Doe dit niet via je iphone zelf!

Een update haalt overigens je jailbreak weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan wel, alleen is dan wel je jailbreak functionaliteit weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan via iTunes (Niet via de iPhone!), dan moet je hem herstellen. Maar ik zou het niet doen. ikzelf heb een ipod touch ook gejailbreaked op iOS 6.1. Als ik jou was zal ik hem niet updaten, omdat je met iOS 6.1.3 GEEN untethered jailbreak meer kan doen dus moet je weer een tethered jailbreak doen (Als er uberhaupt wel een jailbreak is voor 6.1.3). je kan het natuurlijk wel doen als je de jailbreak weg wil hebben.