Hoe join je een server op minecraft pocket edition?

Ik heb bu al efjes minecraft pocket edition maar ik weet nog altijd niet hoe ik andere servers kan joinen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Dat kan (nu) nog niet in minecraft pe,
Ze zijn dit in de toekomst wel van plan.

Sterker nog,
Het zou waarschijnlijk in de volgende update komen!
Die waarschijnlijk elk moment kan uitkomen,
Daarmee bedoel ik 0-2 weken.

Helaas word er wel gefluisterd dat die servers geld gaan kosten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor dit goeie antwoord.

Andere antwoorden (3)

Dat kan niet bij de pocket edition, alleen op pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja kan nu alleen een server joinen als er een ander apperaat op dezelfde wifi zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar ze het vandaan halen ^^^^ maar dat kan dus gewoon wel. Zolang je maar op hetzelfde Wi-fi netwerk zit als de andere persoon.

> Start een game en begin gewoon te spelen
> Degene die jou wil joinen moet Minecraft PE opstarten en dan op Join Game tikken in het menu, dan scant zijn device voor alle games binnen het netwerk waar hij (jullie) op zit.

Toegevoegd na 44 seconden:
In dit geval ben jij dus de host. Als je op back/menu tikt (op je telefoon zelf) kun je zien of je server visible of invisible is. Zichtbaar / onzichtbaar voor anderen dus.