Waar kom ik de officiele samsung firmware downloaden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van welk product?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een samsung galaxy s3

Antwoorden (2)

Deze is niet via een officiële weg te downloaden.
Er zijn wel versies op internet te vinden die claimen de 'officiële' te zijn, echter is dit niet te garanderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De officiële firmware kun je downloaden via het programma Kies. Je sluit je telefoon aan, en als er een nieuwe firmware beschikbaar is, kun je die daar downloaden.

Mocht je van een custom rom willen terugkeren naar de ofiiciële rom, dan zulk je even moeten zoeken op http://forum.xda-developers.com. Als je zoekt op "stock rom" vind je hem wel.
bamibal