Kan mijn huidige vodafoon simkaart gewoon in een samsung galaxy s3?

Mijn huidige abonnement loopt af en kan nu kiezen tussen een samsung galaxy 3 en een iphone 5,kan mijn huidige simkaart qua afmeting in de samsung?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als de Samsung of simlockvrij is of een simlock van vodafone heeft, zou het gewoon moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heeft niks met de vraag te maken, hij wil weten of het fysiek past, niet of het gaat werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aha, als je dat meteen aangeeft.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Ik ben niet de vrager
2. "kan mijn huidige simkaart qua afmeting in de samsung?"
Je geeft niet aan wat voor SIM-kaart je nu hebt. Ik ga even uit van een gewone SIM-kaart, dan kan het niet, je zult of moeten knippen of als je dat niet aandurft een nieuwe micro-SIM kaart aan moeten vragen. Je zou even kunnen vragen aan Vodafone of ze een micro-SIM leveren als je verlengt met een S3/iP5