waarom doet whatsapp het niet op mijn huawei u8650?

Ik heb sinds gisteren een Huawei sonic u8650, maar toen ik whatsapp had gedownload deed ie het niet. Er wordt steeds gevraagd of ik mijn nummer in wil toetsen, als ik dat doe komt er te staan dat er een bevestigings-sms zal worden gestuurd, maar die krijg ik niet. Kan dit zijn doordat ik momenteel geen beltegoed op mijn simkaart heb staan of ligt dat ergens anders aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet even goed kijken bij het ingeven van je telefoonnummer of je ook de landcode hebt ingevoerd.

In Nederland wordt het dan: 0031644... i.p.v. 0644.. als je dit niet goed hebt gedaan kan het goed zijn dat je het smsje niet ontvangt.