Hoe moet je weer opnieuw bij lvl 1 beginnen bij het spel pou?

Ik zit in lvl 42 maar wil graag weer bij lvl 1 beginnen hoe moet ik dat doen?

Ps. Op een ipod

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt je moet dus een nieuw account maken thnx

Het beste antwoord

ik denk dat je de app moet verwijderen en erop nieuw opzetten als dit niet helpt maak een nieuw accountje aan :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet een nieuw account aanmaken. Verwijderen kan niet want dan ben ik €1,80 kwijt

Andere antwoorden (2)

je kan weer bij level een beginnen door het spel pou te verwijderen en dan weer opnieuw te downloaden

veel plezier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze hebben gelijk.
je moet pou "vermoorden" door hem te verwijderen en weer opnieuw te beginnen