Waar kan ik mijn mobiel laten tijdens het dansen?

Hallo, ik doe aan ballet en ik dans regelmatig, alleen ik woon met 3 andere mensen in huis dus ik moet oortjes gebruiken inplaats van dat ik de boxen heel hard kan zetten, maar als je je oortjes in hebt dan zijn die aangesloten op mn IPhone, maar als ik die in mn zak heb zitten dan valt die eruit. Ik heb wel een keer gezien dat iemand een bandje om zn arm had en dat zag er stevig uit, ik kan alleen nergens vinden waar je die kunt kopen, weet iemand wel waar? Zo ja, graag de prijs en/of site erbij svp. Of weten jullie iets anders wat handig zou kunnen zijn? Mijn excuses als sommigen van jullie dit een domme vraag vinden, maar dansers & dnaseressen zullen dit denk ik ook wel herkennen (de meesten).

Toegevoegd na 1 minuut:
Met dat bandje om je arm bedoel ik dat dat een bandje om je arm is en daar zit dan een soort van hoesje ingebouwd waar je dan zo je telefoon in kan doen

Toegevoegd na 22 minuten:
voor IPhone 3GS !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Draadloze headset?

Antwoorden (1)

via de link is een hele reeks sportarmbanden voor de iPhone te bestellen.

Veel sportzaken en hardloopzaken verkopen ze trouwens ook.