hoe krijg je op de samsung galaxy ace bij galerij profile photo...t en srapbook Photos weg?

Op mijn mobiel de Samsung Galaxy Ace als ik bij galerij (foto's) ben dan zijn er twee mappen die je niet wegkrijgt. Je kunt deze mappen niet verwijderen. Deze mappen heten: Scrapbook Photos en Profile Phot...t. Deze mappen kwamen in een keer op me mobiel. Weet iemand hoe ik deze toch wegkrijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou die galerij verwijderen en een andere uit de Play Store downloaden. Je hebt alleen wel root toegang nodig hiervoor :$. Heb je al tussen de settings gekeken van de galerij en al geprobeerd om de mappen via bestandsbeheer te verwijderen?