Het touchscreen van de DS is een resistive touchscreen (reageert op de uitgeoefende druk op het scherm), het scherm van je Samsung is een capacitive touchscreen (reageert op de geleidbaarheid van het voorwerp waarmee je het aanraakt).

De plastic stylus van de DS geleid niet en daarom werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, je legt goed het verschil uit met de namen en het waarom!

Andere antwoorden (1)

In de beschrijving van de samsung telefoon staat het volgende:
Citaat:

• Om het aanraakscherm optimaal te kunnen
gebruiken, dient u het beschermende folie te
verwijderen alvorens u het toestel gebruikt.
• Het aanraakscherm heeft een laag die kleine
elektrische ladingen die door het menselijk
lichaam worden veroorzaakt, detecteert. Voor de
beste prestaties tikt u met uw vingertop op het
aanraakscherm. Het aanraakscherm reageert niet als
het door scherpe hulpmiddelen zoals een stylus of
een pen wordt aangeraakt.

Daarom werkt het niet