Waarop kan ik geen Subway Surfers spelen op mijn Samsung Galaxy Ace?

Op Google play staat:
BIJGEWERKT:
6 maart 2013
HUIDIGE VERSIE:
1.8.1
_____________________
ANDROID VEREIST:
2.3.3 en hoger
_____________________
CATEGORIE:
Arcade en actie

Bij instellingen op mijn telefoon staat Android versie 2.3.3
Waarom kan ik alsnog geen gebruik maken van deze app??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

om de vraag te kunne beantwoorden moet ik eerst weten of er bovenaan een zwarte balk staat met: deze app is niet compatibel met uw telefoon (of iets dergelijks)

Toegevoegd na 11 minuten:
het zit zo:

subway surfers is een app die best veel vraagt van je telefoon. mooie graphics, veel elementen, muziek, enzovoorts. de galaxy ace is hier niet goed genoeg voor.

een soortgelijke app die er al eerder was is temple run. ik denk dat die wel werkt.

hopelijk heeft het geholpen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op google play staat ook: Deze app is niet compatibel met uw Samsung GT-S5830. + Samsung GT-S5830
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik hem open komt er zwart beeld en daarna een Stukje tekst: Sorry! De toepassing Subway Surf
(proces com.kiloo.subwaysurf)
is onverwachts gestopt.
Probeer het opnieuw. En als ik het dan opnieuw probeer... je raad het al staat er weer hetzelfde : Sorry! De toepassing Subway Surf
(proces com.kiloo.subwaysurf)
is onverwachts gestopt.
Probeer het opnieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jha dat komt dus doordat je telefoon niet de beste krachtpatser is. Niet voor niks dat HTC en Samsung komen met hun HTC one X+ en Samsung G S3....die staan er om bekend goeie graphics te hebben. Dit is net alsof je een spel als Call Of duty modern warfare 4 wil gaan spelen op een MS-DOS computer waar windows XP net op werkt.....totdat je de browser opent en deze helemaal spacet. Je kan natuurlijk prima door het leven met een Ace maar als je van plan bent wat meer er mee te doen is het toch wel handig voor de dual cores te gaan die ook een betere "videokaart" hebben.......niet dat er een videokaart in zit. Je hebt ook natuurlijk de mogelijkheid je Ace te "rooten", Nieuwe kernel flashen en daarna overclocken en Chainfire 3D erop krijgen. Maarja al die moeite om een snelle telefoon te hebben voor een leuk spelletje dat je eens in de kapperszaak speelt als je je verveelt??? En ja ik verveel me ook xD...anders niet dit gekakel opgeschreven. Naja fijne dag nog enzo ik wil hier natuurlijk geen boek van maken zodat jij t zo kopieert en gaat verkopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat ken ik. heel fustrerent als je van je ouders een mobieltje krijgt van 50 euro die niet eens 3D graphics heeft! ggrmbl
Ik hoop dat je de sarcastische opmerking van Thijmen begrijpt. Je telefoon is verre van goed genoeg om dit soort apps te kunnen draaien. Subway Surfers is volledig 3D, jouw telefoon heeft een single core 800MHz processortje, en microscopisch kleine resolutie, en geen sterke mobiele GPU. Dat is waarom je de app niet kunt spelen.