Iphone 4S berichten terughalen na Complete Reset?

Ik heb mijn Iphone 4S gereset, nu ben ik al mijn berichten kwijt. Kan ik die ook terug krijgen?

baspieter100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mits je je iPhone hebt gesynchroniseerd met iTunes op je PC of Mac, kan dit wel. iTunes maakt namelijk automatisch backups van je hele iPhone.

Instructies voor herstellen van backups: http://support.apple.com/kb/ht1766?viewlocale=nl_NL

Zie het kopje "Herstellen vanaf een reservekopie".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn Iphone 2 maanden geleden gesynchronisserd, dus ik mis heel veel berichten. Kan ik die nog ophalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dan is er helaas geen andere mogelijkheid. Ik raad je sterk aan om je iPhone automatisch via wifi te laten synchroniseren, dan kan dit je niet meer gebeuren (dit moet je inschakelen in iTunes en op je iPhone). Dit doet ie dan vanzelf wanneer je hem aan de oplader zet. Hoe dan ook vaker synchroniseren zodat je meer backups hebt in de toekomst. (Ik ben zelf ook door schade en schande wijs geworden op dit gebied)