iOs 6 op ipod 2 g mislukt, hoe kan dit?

Ik heb via Whited00r geprobeerd m'n iPod 2G te updaten naar iOs 6, precies de tuts gevolgd op YouTube, maar hij kan het niet updaten.

Waarom ik dit wil, iOs 4.2.1 ondersteunt bijna geen enkele app meer.
Kan dit op een andere manier dan whited00r gedaan worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Is de verkoopstruk van Apple. De oude kan je niet meer updaten zodat je wel n nieuwe moet kopen. Heb pas gehoord dat je nu zelfs de 3g al niet meer kan updaten.
Wat je nu misschien nog kan helpen is jailbreaken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan alleen vanaf iOs 5 Jailbreaken, dus da's ook weer zo rot.

Andere antwoorden (1)

Op youtube staan veel 'doe het zelf' video's, maar hou er rekening mee dat elk apparaat anders gebruikt wordt door andere mensen. Dus niet elke 'doe het zelf' video is geschikt om na te doen.

Verder kan je misschien proberen een minder recente versie van iOs te installeren. Je hebt nu versie 4.2.1 en je wilt naar 6, misschien dat je eerst een 5e versie moet installeren. Je kan het natuurlijk ook gewoon opnieuw proberen, je hebt tijdens het installeren misschien iets verkeerd gedaan. Als geen van deze tips werken ga je beter zelf naar een gsm-winkel, liefst die waar je hem gekocht hebt.