Moet je bij je provider aangeven dat je van je Sim kaart een micro simkaart maakt?

Ik heb geen zin om zo'n ding aan te schaffen, dus ik laat het even bij ons plaatselijke telefoonzaakje doen. Moet ik mijn provider (Vodafone) hiervan op de hoogte stellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Neen, waarom? Het is namelijk dezelfde simkaart alleen gekortwiekt! Kan wel zo zijn dat als je er problemen meekrijgt (verkeerd geknipt) dat je provider geen vervangende zal leveren bij problemen; je had deze namelijk officieel moeten overzetten naar een micro-simkaart wil je nog aaan alle garantiebepalingen voldoen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar je kan ook naar de winkel gaan van de provider en deze dan voor een tientje ofzo officieel overzetten naar een micro-simkaart.