mijn ipod heeft zelf een naam ingesteld maar ik wil die naam niet wat nu?

ik heb van mijn eigen geld een IPod touch gekocht ik heb hem toen aan mijn moeders computer vast gezet met zo'n usb ding maar nu heet hij ipod van diana maar het moet ipod van eva zijn want mijn moeders computer heeft hem zelf een naam gegeven. hoe kan ik die naam veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op je ipod naar "Instellingen > algemeen > info" gaat dan zie je bovenaan de naam van je ipod. Als je hier op klikt kun je hem wijzigen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt voor je antwoord ik heb er heel veel aan en nu heet mijn ipod ipod van eva echt super bedankt