Wie kent een veilig en makkelijke manier om mijn mobiel te roote

Ik heb een samsung galaxy ace Wie kent een veilig en makkelijke manier om mijn mobiel te roote

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Waarom wil je je mobiel roote
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor meer toestel geheugen weer.jij hoe.ik dat makkelijk kan doen

Antwoorden (1)

Door rooten en/of flashen verlies je alleen de garantie voor de Software. Hardware moeten gerepareerd worden. Zoals Rooten kan je natuurlijk ook UNrooten

Zo root je je Samsung Galaxy Ace:

root voor Android 2.3.3/2.3.4/2.3.5
Download upd_1.zip (Niet extracten!)
- zet bovenstaande bestand op je sd-kaart
- Zet je telefoon uit
- Druk POWER+HOME knop tegelijk in (Laat alles los wanneer het Samsung Galaxy Ace scherm verschijnt)
- Selecteer "update from sdcard" en kies dan voor upd_1.zip
- Wanneer dat klaar is herstart je dan je telefoon
- Nu is je Samsung Galaxy Ace geroot

Unroot Android 2.3.3/2.3.4/2.3.5
Download unroot.zip (Niet extracten!)
- Zet je telefoon uit
Druk POWER+HOME knop tegelijk in (Laat alles los wanneer het Samsung Galaxy Ace scherm verschijnt)
- Selecteer "update from sdcard" en kies dan voor unroot.zip
- Wanneer dat klaar is herstart je dan je telefoon
- Nu is je Samsung Galaxy Ace geroot