heeft een smartphone hardwarematig cache geheugen?

Waar slaat Android het cache geheugen op bij de HTC desire?

Ik heb RAM geheugen, ROM geheugen en extern/sdcard geheugen.

Waar wordt het tijdelijk geheugen/cache weg geschreven?
Heeft de Desire uberhaupt wel hardwarematig cache geheugen, zijn er sowieso wel smartphone's die dit hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De CPU van de HTC desire is een 1 GHz Qualcomm QSD8250 Snapdragon. Deze heeft volgens de specificaties 256KB level 2 cache geheugen. Zie bron.