Heb je bij een iphone perseé een simkaart nodig om hem te kunnen gebruiken?

Ik heb vandaag een iphone 4 van iemand overgekocht. Als ik hem aanzet dan moet ik allemaal dingen instellen: de wifi , de taal , et land etc. Dan opeens kom ik in een scherm terecht waar staat: please try again later, or contact customer care. De iphone is simlock vrij. Wat moet ik nu doen?,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, op dat moment heb je een simkaart nodig, maar zodra je daar klaar mee bent kun je hem er weer uithalen. je kan elke simkaart pakken die je wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt er gewoon een simkaart in doen die je wilt ik heb ook een iPhone overgekogt en je moet hen ook kopelen aan iTunes op je computer daar mee moet je een acount aanmaken om apps te downloaden