Zijn de telefoons die je gratis bij een abbo krijgt ook echt gratis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, die betaal je op verkapte wijze helemaal zelf.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
ja, die zijn helemaal gratis
het abonnement is dat niet

Het beste antwoord

Nou ja en nee; je krijgt het toestel "gratis" mee, maar door je abbonnement betaal je uiteindelijk het dubbele van de nieuwprijs. Er was laatst op Kassa of dat andere consumentenprogramma waar dat uit de doeken werd gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apart, ik ken abonnementen waarbij je een toestel least voor 15 euro per maand, 12 maanden lang bij hetzelfde abonnement (en zelfde prijs) als bij en abonnement waarbij je 250 euro bij moet leggen.
Dus je betaal niet meer dan t toestel kost. Je krijgt hem dan idd niet gratis, maar niet dat je meer betaald dan hij eigenlijk kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het vergelijkt met een sim only betaal je een stuk meer dan eigenlijk hoeft bij sommige toestellen/providers/abonnementen. Als je het zo bekijkt, betaal je inderdaad meer.

Andere antwoorden (1)

Misschien krijg je het toestel wel gratis, maar meestal zit je dan gelijk vast aan een 2-jarig abonnement, dus uiteindelijk betaal je er vast wel wat voor. T-Mobile heeft nu bijvoorbeeld zo'n actie waarbij je een gratis S3 krijgt maar wel 50 euro per maand moet betalen.