Ik heb een Samsung Galaxy Gio met prepaid. Ik gebruik veel wifi, maar zou graag vast mobiel internet willen hebben. Wat kan ik doen?

Ik wil géén abonnement, omdat ik nauwelijks bel/sms. Kan ik een soort extra kaartje o.i.d. kopen waarmee ik vast internet heb, voor bijv. €10,- p/m? Alvast dank voor uw antwoord!

(nb. Ik zit bij AH Mobiel, weet niet of dat nog iets uitmaakt)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan ook bij AH Mobiel prepaid
tegen betaling een Internet Dagbundel,
Internet Maandbundel of een BlackBerry Maandbundel
activeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super, hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dan moet je een pre-paid kaartje van Bliep kopen, online besteld voor €1,- met €1,- neltegoed. Voorts kan je na opwaarderen voor € 0,50/dag onbeperkt internetten:

https://www.bliep.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij vodafone kun je een blox activeren voor €10.00 per maand onbeperkt internet.