Kun je je whatsapp status ook op ofline zetten?

Ik kreeg laatst een bericht van een vriendin, terwijl er in haar status stond: laatst gezien: gisteren. Dus ze stuurde het bericht zonder dat ze op whatsapp online kwam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Status is weer iets anders bij whatsapp, u bedoelt 'laatst gezien'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt ja.

Het beste antwoord

Ja: instellingen > chatinstellingen > geavanceerd > 'laatst gezien' uit zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar ik bedoel dus dat 'laatst gezien' blijft staan en zich niet meer 'ververst' op het moment dat ik online kom. Bij die vriendin stond er dus wel nog 'laatst gezien' maar dan op dag ervoor terwijl ze me die dag wel een app stuurde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met 'vervest', wil je het iets duidelijker uitleggen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat dat een fout is van whatsapp.ik heb dat Zelf ook een paar keer gehad. Dan stuurde een vriend bijvoorbeeld om 16:30 iets en er stond laatst gezien 16:05
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel zoals fnoot het zegt. Een bericht ontvangen op 16.30 terwijl er bij laatst gezien bij diegene staat 14.00 uur bijvoorbeeld. Dus dan 'ververst'/'update' hij niet de tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar waarschijnlijk dus een fout bij whatsapp dus;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt, hij is dan nog eventjes aan het laden, naar een paar seconden is het wel weer goed.