Mogelijk heb je bij je instellingen van je e-mail geen vinkje aangezet dat de mails die je op je telefoon verwijderd hebt, ook op de server verwijderd moeten worden. Als dat niet gebeurd, bestaat dus de kans dat je deze mails alsnog weer download.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De mailtjes die je dan dus verwijderd van je telefoon, zullen ook in de prullenbak worden gezet op de webserver. Dus nee, dat is in principe dan niet mogelijk (tenzij je in de prullenbak kijkt op je PC). Maar dan nog zou ik denken; waarom wil je in godsnaam dat er dan geen mailtjes in je telefoon staat. Of is je lijst zo lang dat je dat het te groot is? Dan kun je beter instellen dat er voor bijv. max. 1 dag gedownload op je telefoon word.