Hoe zet ik smsjes over van mijn HTC Desire S naar mijn HTC One X

Ik heb de afgelopen 2 jaar een HTC Desire S gebruikt en de smsjes die ik daar op heb verstuurd heb en ontvangen wil ik graag overzetten naar mijn nieuwe telefoon, een HTC One X
Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

SMSjes overzetten is naar mijn weten niet mogelijk, tenzij je SMSjes op de simkaart kunt zetten en de simkaart in een nieuw toestel kan zetten.

Daarnaast weet ik van de telecom provider Hi dat zij een backup systeem op hun website hebben, waardoor SMS berichten ook in je persoonlijk account staan van "Mijn Hi" en zodoende ook bewaard worden. Ik weet niet hoe dat is bij andere providers.