Dat soort defecten zijn goed te repareren, door Apple zelf of door een GSM winkeltje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eventueel zou je hem kunnen Jailbreaken om een andere manier te gebruiken om niet op dat knopje te hoeven drukken, als je je iPhone uit wilt zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jailbreak nieuwste ios6.1 vanaf zondag
Zeer eenvoudig kan je gewoon zelf repareren het komt vaak doordat je hem op een te vochtige plek hebt. Er is dus wat vocht onder gekomen, leg hem dus ergens neer waar er geen vocht in kan komen!

Met vriendelijke groet,