ik heb een sim only abbonement bij tele2. hoe kan ik zien hoeveel smsjes, belminutem en internet ik nog heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi AuckeBos,

Op dit moment moet je daar inderdaad nog contact met de klantenservice voor opnemen, telefonisch of via chat. Maar: Tele2 is wel bezig met een app waarmee je je verbruik in de gaten kunt houden. Die zou binnenkort klaar moeten zijn:

Groet,
Daryl van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat zeggen ze al een hele tijd...

Andere antwoorden (1)

Zo even op de tele2 site gecontroleerd. Je kan nergens online zien wat je nog hebt. Je moet daarvoor de klantenservice bellen. Of contact opnemen met de virtuele assistent van tele2. Die kan je soms doorzetten naar een chatsessie van tele2, als er personeel aanwezig is.