Als ik een Eredivisie live abonnement op mijn iPod aanschaf, kan ik deze dan ook gratis gebruiken op mijn iPad?

Als ik voor een bepaald aantal maanden een abonnement van Eredivisie live aanschaf voor een X bedrag op mijn iPad kan ik hetzelfde abonnement dan ook gratis gebruiken op mijn iPod?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Je logt gewoon in op je andere apparaat (iPad) en dan kan je kijken, je zal zelfs ook kunnen inloggen bij anderen dan kunnen die 'gratis' via de Eredivisie Live app kijken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan. Gewoon dezelfde id inloggen op de iPad als de iPod. Vervolgens naar de Appstore de App opzoeken en installeren. Als het goed is zie je al "installeren" staan en niet kopen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja en dan moet je verder gaan met mijn antwoord, dit wist je natuurlijk al! :-)