Kan je ook een app downloden voor een Android telefoon zonder dat die app 'alles' van je wilt weten?

Ik wil AccuWeather downloaden en kom er achter dat als ik 'accepteer' AccuWeather in mijn hele telefoon kan kijken. En Google. En Facebook. Ik kan daar heel slecht tegen.

Zou dat ook anders kunnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je een app download dan moet je accepteren dat die app 'toegang' krijgt tot de meeste dingen. Op die manier kan een app alles makkelijker voor je maken. Een app zoals Facebook is niet gemaakt om je persoonlijke gegevens te gebruiken voor slechte doeleinden. Een soortgelijk app vinden die geen persoonlijke dingen wil inzien, gaat bijna niet lukken. Ik zou zeggen accepteer t feit dat ze je gegevens willen inzien, maar zorg wel ervoor dat het een betrouwbare bron heeft. Geen thirdparty Apps downloaden en lees ook de reviews op de play store en internet. Zo kom je er ook achter of een app betrouwbaar is of andere dingen met je gegevens wil doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Ik kan er (nog) niet tegen dat apps en sites zoveel cookies toestaat die niets met de die te maken hebben. Het zal wennen!