Heeft iemand ervaring met de hoe lang de batterij van de Sony Xperia S mee gaat, als de Android 4.0 update is geinstalleerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Na de ICS update zal je batterylife zeker verbeteren. Hoe lang het meegaat kun je niet zeggen omdat iedereen andere dingen erop doet. Mijn ervaring was wel goed. Een dagje kun je makkelijk halen. Dan heb ik het over internet, muziek, Facebook etc. Mijn advies om je batterij te verbeteren is het verlagen van de helderheid. Daar zit het grootste batterij verbruik in. Zet het (vooral thuis) rond de 50%. Dat is meer dan genoeg. Wat je ook kunt doen is naar 2G gaan in plaats van 3G internet. Doe dit als je geen snel internet nodig hebt. Verwijder ook alle Apps die je niet nodig hebt, in de achtergrond kunnen ze ook data gebruiken oid.

Dus gewoon updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit ligt eraan hoe goed je de batterij onderhoud, het belangrijkste is dat de telefoon niet uit moet vallen omdat de batterij daar heel erg kapot van gaat, ook is het niet handig om de batterij heel vaak van 0% naar 100% op te laden, dit is ook schadelijk maar minder dan de telefoon uit te laten vallen. Als je deze instructies opvolgt ligt het eraan hoevaak je de telefoon gebruikt en op welke helderheid. Als je de de telefoon vaak gebruikt zou de batterij ongeveer 1-1,5 dag(en) mee moeten gaan, met minder gebruik 1,5-3 dagen.