steeds als ik mijn andere ipod touch(1g) met whited00r wil updaten naar ios 6 dan zegt itunes dat het niet werkt kan iemand mij helpen?

hij zegt: de ipod kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1604)
ik heb op meer informatie geklikt en ik heb al de stappen gevolgt maar geen van allen werkt

Toegevoegd na 4 minuten:
op http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weer niet wat whitedoor ofzoiets is, maar op een ipod touch 1 KAN geen iOS 6, die is daar te traag voor.
Op mijn iPod Touch 2 kan maximaal iOS 4.3
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat kan niet een ipod 1 kan geen ios 6 ontvangen omdat ios 6 te nieuw is