Is het normaal dat mijn wifi uitvalt tijdens het vasthouden van mijn iphone met beide handen als ik een online spel aan het spelen ben?

Ik heb er erg last van op me iphone 5, en ik had er op mijn iphone 3Gs geen last van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt garantie, dus ga naar je winken waar je de iPhone hebt gekocht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je dat alleen met dat spel of ook met andere Internetzaken op je iphone? Het is bekend dat de Iphone 5 wat wifi connectivity problemen heeft.
Misschien dat onderstaande link het antwoord is.
http://tabletcrunch.com/2012/09/27/fix-ios-6-wifi-problems/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan hoe ik hem vasthoud bij games houd je hem bijv: met 2 handen vast, maar niet bij browsen ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus bij browsen heb je er geen last van bedoel je? Kijk ook even of er een update van IOS 6 is (je besturingssysteem op je telefoon). Koppel je Iphone aan Itunes en dan zie je of er een update is. En anders, zoals GiovanniS zegt, neem contact op met Appel (of duik een Appel forum in). Heeft het linkje van mij nog gewerkt?

Antwoorden (1)

nee dat hoort niet maar dat ligt dan aan je verbinding met de wifi... als je dat spel doet hoe ver weg sta je dan van het wifi kastje? want als de je te ver weg staat wordt de verbinding slecht... misschien ligt het daar aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zei dat het op mijn iphone 3gs wel lukte dus daar ligt het niet aan, dus ik heb niks aan dit antwoord..