Waar vind ik een mobiel abonnement met daarin weinig belminuten,smsjes en Internetbundel van 200-250 mb?

Belminuten/smsjes minder dan 50

Toegevoegd na 38 seconden:
Kortom waar je letterlijk zelf aan de knoppen kunt draaien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

www.simyo.nl heeft goedkope sim-only abonnementen waarbij je desnoods elke maand iets anders kunt willen. 100 min/sms per maand is het minst, kost je 5 euro/maand. 200 MB internet erbij kost je nog eens 5 euro/maand. Los internet zonder bellen/sms kan ook, maar kost je hetzelfde, 10 euro dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op www.simpel.nl kun je ook heel makkelijk een abonnement samenstellen.
Je moet wel minstens 100 belminuten gebruiken. Smsjes en internet zijn niet verplicht. En een internetbundel kost €5,00 voor 200 MB en €7,50 voor 300 MB.

Toegevoegd na 1 minuut:
De 100 belminuten kosten trouwens maar €2,50.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op deze website kunt u een goed overzicht vinden van alle sim only abonnementen:
http://www.only-sim-only.nl/