Kan je op elke smartphone jouw naar eigen wens gevormde abonnement afsluiten?

Ik bedoel hierbij: het aantal mb internet,belminuten etc.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ben een absolute leek op dit gebied dus alle informatie is welkom!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat heeft niks te maken met het merk van jouw smartphone.

Dat heeft te maken met de provider.
Er zijn providers die dat soort abonnementen aanbieden.
En dan maakt het niets uit op wat voor ....phone jij dat wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik kan bijv, een simyo abonnement afsluiten voor een losse iphone, een iphone die ik los gekocht heb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dit kan! Een abonnement, staat los van een toestel! Wel moet je ervoor zorgen dat je iPhone simlock vrij is of dat het dezelfde provider is, anders werkt het niet. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor jouw reactie sam dit klinkt mij positief in de oren!
De aantal MB voor het internet, belminuten, smsjes hebben niets te maken met de telefoon zelf, maar met het abonnement die je afsluit. Je kunt wel een telefoon kiezen bij een abonnement. Bij sommige moet je bijbetalen en sommige zijn gratis. Als je bijvoorbeeld naar de Vodafone website gaat, kun je abonnementen kiezen en daarbij je voorkeuren laten weten en als je een telefoon wil, die ook nog selecteren. Dan zie je ook of je moet bijbetalen of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Tenminste, er is maar één uitzondering waarbij dit niet mogelijk is.

Bij de meeste aanbieders moet je voor BlackBerry smartphones een ander data-abonnement afsluiten. Voor de overige merken is dit niet van toepassing. Waar je wel even naar moet kijken is het type SIM dat je krijgt. De MicroSIM wint aan populariteit en Apple maakt alweer gebruik van de NanoSIM. Check dus welke SIM er in jouw smartphone moet.