kan ik mijn internet abonnement om laten zetten ?

ik heb ander half jaar geleden een blackberry abonnement afgesloten bij T-mobile inclusief internet. Nu heb ik een nieuwe IPhone omdat ik blackberry niet fijn vind werken. Is het mogelijk om mijn internet om te laten zetten naar internet voor Iphone. Zo ja, zou ik dan extra bij moeten betalen per maand ?
Of zou ik misschien mijn abonnement af kunnen lossen ? Mijn abonnement loopt nog tot begin Mei en bedraagt 32 euro per maand. Hoeveel zou ik dan moeten betalen als ik hem vanaf begin Januari wil aflossen ? Is dat alleen het bedrag per maand of komt er ook nog een boete bij ?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het blackberry ping abonnement is anders dan een gewoon mobiel internet pakket. Dit omdat je verbinding loopt via servers van Blackberry om ping, email en App world te kunnen laten werken.
Deze verbinding moet omgezet worden naar een gewoon internet pakket bij t-mobile. Het kan zijn dat het omzetten niets extra kost.
Neem contact op met de klantenservice van t-mobile en zij kunnen jou direct de mogelijkheden en kosten uitleggen.