hallo, ik ben mijn patroon vergeten van mij tablet (yarvik tab260) weet iemand hoe ik er in kom ?? er komt ook niet ''patroon vergeten?'' te staan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Als u een wachtwoord hebt ingesteld maar dit vergeten bent. De enige manier om toegang te krijgen tot de tablet is door een “Factory Reset” (“Fabrieksreset”) uit te voeren. De Factory Reset (Fabrieksreset) werkt als volgt:
- Schakel de tablet volledig UIT voor u een fabrieksreset uitvoert.
- Houd de 'Volume zachter'- en de aan-uit-knop tegelijk ingedrukt gedurend 16 seconden
- Laat de knoppen los
- Druk op de 'Home' knop om naar het menu te gaan
- Gebruik de 'Volume zachter'-knop en scroll naar beneden om te gaan naar Data wissen/factory reset (fabrieksreset).
- Druk op de Aan/Uit knop om fabrieksreset uit te voeren.
- Gebruik de 'Volume zachter'-knop om 'Yes_Delete all user data' te selecteren.
- Druk op Aan/Uit knop om 'Yes_Delete all user data' uit te voeren.
- Nadat de factory reset (fabrieksreset) is uitgevoerd, scroll naar beneden met de 'Volume zachter'-knop om het systeem opnieuw op te starten. (Reboot now)
- Druk op de Aan/Uit knop om het systeem opnieuw op te starten.
- Tablet herstart met factory reset (fabrieksreset) instellingen, alle vorige data/
instellingen/wachtwoorden gaan verloren.