Ja dat kan gwn de iphone oplader is zo gemaakt dat hij daarna geen energie verspeelt.
Dus het kost je na bijv. 4/5 uur extra opladen geen energie en geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, geen probleem. Je kunt een iphone niet overladen.
paulus811
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Nope, heb zelf een iphone 5 en die heeft wel eens een week op een oplader gestaan. En hij doet t nog prima. Wel is het voor de accu goed om deze 1x per maand helemaal leeg te gebruiken en dan weer tot 100% op te laden.
Je kan elke telefoon net zolang aan de lader laten liggen als jij wilt :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, om bang te worden om een luie batterij te krijgen, moet je hem pas.opladen als hij helemaal leeg is. Als je hem oplaadt als je meteen thuis bent, dan krijg je een luie batterij