Hoe kan ik het scherm van m'n iphone opnemen (iphone 4s ios 6.0.1 niet gejailbreekt). Alvast bedank

Hoe iphone scherm opnemen?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
screen capture of bewegende beelden ?
capthavoc
11 jaar geleden
onderstaande link geeft wel uitleg over hoe en wat maar
Ik weet niet wat je er mee wilt ?
dus kan dit nogal lastig zijn lijkt me http://webvideouniversity.com/podcast/video/2012/06/01/how-to-record-your-iphone-screen-or-record-your-ipad-screen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt je scherm opnemen (als een film)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan helaas niet. Dat vind ik zelf ook jammer. Niemand heeft er ook een app voor ontwikkeld

Antwoorden (3)

Bedoel een afdruk van wat op dat moment op het scherm is ? Screenshot, grote home knop en kleine uit zet knop even tegelijkertijd in drukken . . Even oefenen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee echt net als een filmpje een tijd je scherm opnemen
Deze staat niet in de AppStore. Daar zul je echt voor moeten jailbreaken en dan de app: recorder downloaden. Werkt perfect!
Kanttekening: jailbreaken met een iPhone 4S met iOS 6.0.1 is nog niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan met een MAC book. Je download de app Reflection ( deze kost wel geld maar is 1 malig gratis te gebruiken voor 10 minuten ) dan sluit je je iphone aan op je MAC book en vervolgens laat de app je iphone real time zien en kan je deze filmen. Met windows is dit helaas niet mogelijk.