computer herkent ipad niet?

ik heb onlangs vandaag een nieuwe ipad mini aangeschaft, maar als ik hem wil configureren met itunes geeft het geen gehoor. Waar kan dit aan liggen? ik heb al meerdere USB poorten geprobeert, alleen dat is het niet. Ookal de ipad aan en uit gezet, maar dat helpt ook niet. Iemand advies? Bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
ook staat er rechtsboven bij de ipad *niet opladen* als ik het via de USB in de computer doe. wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Usb kabel kapot? Normaal werkt de verbinding met de computer ook gewoon via wifi. Dat werkt ook niet?