waarom kan ik oppeens geen screenpictur maken met mn mobiel samsung galaxy s advance?

gister kon dat nog wel en nu zegt die oppeens van kan scherm niet opnemen probeer opnieuw. maar dsn doe ik nog een keer en dan doet ie het nog niet... hoe kan ik dit oplossen? wat moet ik misschien ergens instellen dat het wel kan??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je misschien een andere menu/besturing of iets dergelijks geinstalleerd, bijv Go Launcher ofzo? Kijk anders even naar je apps wat je vanaf gister hebt geinstalleerd, verwijder ze (tijdelijk) en kijken of het dan wel weer werkt.

Het beste antwoord

Heb je misschien een andere menu/besturing of iets dergelijks geinstalleerd, bijv Go Launcher ofzo? Kijk anders even naar je apps wat je vanaf gister hebt geinstalleerd, verwijder ze (tijdelijk) en kijken of het dan wel weer werkt.

Natuurlijk zal het terug gaan naar fabrieks instellingen van je telefoon ook werken, maar daar heb je lijkt mij geen zin in.

Ik zou daarom kijken wat er sinds gister veranderd is, dus bijv die apps, of een instelling die je gewijzigd hebt sinds gister toen hij het nog wel deed.